Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

a) Müügitingimused kehtivad SportTrend.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja SportTrend OÜ (edaspidi SportTrend.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
b) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad SportTrend.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
c) SportTrend.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse SportTrend.ee veebilehel.

 

2. Hinnad

a) Kõik hinnad SportTrend.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 20%.
b) Tellimustele, mille kogusumma jääb alla 40 euro, lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile. SmartPost pakiautomaat 4,00 €, Omniva pakiautomaat 4,00 €, Eesti Posti postkontor 4,00 €, DPD/ELS kullerteenus 5,50 €.
c) Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).
d) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja SportTrend.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

 

3. Tellimuse vormistamine

a) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
b) Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista ost“
c) Kui olete registreeritud klient, siis valige „Püsikliendi konto olemas? Logi sisse siin“.  
d) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige Teile sobiv toodete tarneviis ja ning kontrollige oma tellimuse ülevaadet. Kui kõik on korrektselt sisestatud, vajutage lingile „Kinnita tellimus“. Seepeale suunatakse Teid tellimuse eest tasumisele. Kui valisite makseviisi all „Tasun pangalingiga Swedbank/ SEB“, siis suunatakse Teid otse panka tellimuse eest tasuma. Kui valisite makseviisiks ettemaksuarve, siis saadetakse Teie e-mailile tellimuse kinnitus, mille alusel saate teha ülekande. Andmed makse sooritamiseks leiate tellimuse kinnituselt.
e) Tellimust hakatakse täitma, kui tellimuse eest on laekunud vähemalt 50% tellimuse summast. Tasumata tellimused annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

 

4. Müügilepingu jõustumine

a) Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse summa on laekunud SportTrend OÜ arveldusarvele.

 

5. Kohaletoimetamine
a) SportTrend.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse tasumise hetkest. Tarneaeg lükkub edasi tellimuse esitamise ja laekumise vahele jäävate päevade võrra.

b) SportTrend.ee kohustub Klienti teavitama tarneaja muutumisest esimesel võimalusel pärast informatsiooni saamist.

c) Kui Kliendi tellimus on SportTrend.ee laos, toimetakse see vastavalt tellimusel märgitud tarneviisile.

d) Kui tellimus tuuakse kulleriga, siis enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele soovitab SportTrend.ee üle vaadata toote pakend. Nähtavate vigastuste korral soovitab SportTrend.ee kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehe kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud). Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-posti aadressile info@sporttrend.ee. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

e) SportTrend.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida SportTrend.ee ei saanud mõjutada või ette näha. SportTrend.ee ei vastuta tarneaja pikenemise eest, kui tarneaeg pikeneb transpordiettevõtte tegevuse/tegevusetuse tagajärjel või muudest erakorralistest asjaoludest tulenevalt.

f) Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. SportTrend.ee ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

 

6. Tagastamisõigus
a) Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

b) Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja originaalpakendis.

c) Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

d) Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.

e) Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Tagastatud toode tuleb saata pakiautomaati või kauba väljastanud lattu. SportTrend.ee kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

f) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@ sporttrend.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

g) Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

 

7. Vastutus ja vääramatu jõud
a) SportTrend.ee vastutab Teie ees ja Teie vastutate SportTrend.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
b) SportTrend.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida SportTrend.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

 

9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
a) SportTrend.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
b) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka SportTrend.ee poolne ligipääs.

 

10. Pretensioonide esitamise kord
a) SportTrend.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest tarbijale.
b) SportTrend.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
c) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist SportTrend.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab SportTrend.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
d) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@sporttrend.ee  pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
e) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
f) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

11. Müügigarantii

a) Müügigarantii on tootja lubadus, et müüdud asi või riknenud toote detail garantii korras ettenähtud tingimustel tasuta asendada.

b) Garantiitähtaeg algab kauba ostjale üleandmisest, kui lepingus või garantiikirjas ei ole ette nähtud garantiitähtaja hilisemat algust.

c) Garantiiajal tekkinud puudustest tuleb SportTrend.ee-d teavitada koheselt, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel hetkest mil ostja sai või pidi saama puudusest teada. Puudused, mis on ilmnenud hiljem kui 30 päeva tagasi ei kuulu garantii alla.

d) Garantii ei kehti:

- toote naturaalsest kulumisest tulenevatele vigastustele või kulumisele

- toote mitteotstarbelisel või ebasobivate vahenditega kasutamisel

- toote tahtlikul või tahtmatul lõhkumisel

- ettenägematutest asjaoludest nt loodusjõudude mõjul tekitatud vigastustele

- toote valesti ladustamisest tingitud kahjustustele;

e) Müügigarantii õiguste realiseerumiseks tuleb esitada müügidokument, puuduse ilmnemise aeg ja kirjeldus.