Raam on tugev, moodustades risti asetseva mugava istmeseina. Sõidu ajal saavutatakse hea nähtavus ja võimalike takistuste enesehinnang. Tänu kõrgele raskuskeskmele on mugav transportida lasti, ilma et see mõjutaks ratta manööverdusvõimet.
Materjal on alumiinium, kõige levinum. Kergem kui teras ja tugevam kui süsinikkiud. Kasutatakse erinevat tüüpi jalgrataste tootmisel. Sellel on parim hinna ja kaalu suhe.
Rattad on suured, tavaliselt 28", nii et peate vähem mõtlema ja rohkem veeremise naudingut nautima.
Ees amortiseeriv kahvel - mugavuse tagamiseks, paremaks haardumiseks erinevatel maastikel sõitmisel, takistustest möödasõidul, ohutumaks mäest laskumiseks.
Rehvid keskmise laiusega, väikese mustriga. Need on kitsamad kui maastikurattarehvid (seetõttu kiiremad) ja vastupidavamad kui maanteerehvid. Sageli torkekaitsega.
Kett on tavaliselt ketikatte all täielikult peidetud – suurem kaitse mustuse, määrimise ja riiete "sissetõmbamise" eest. Tänu ketikattele tuleb seda harvemini määrida ning tänu kõige sagedamini kasutatavatele sisehammasratastele muutub see ka vastupidavamaks.
Pikad porilauad, mis katavad hästi rattaid, et saaks sõita iga ilmaga, kartmata määrdumist. Sageli valmistatud metallist vastupidavuse tagamiseks, säilitades samas klassikalise disaini.
Sadul on lai, pehme, sageli täiendava pehmendusega – võimalikult mugavaks reisiks.
V-piduripidurid - tavaliselt vahetatavad, kerged, odavad, kuid piduriklotsid vastavalt kasutustingimustele valides saab kõrge kasuteguri.